DB Design je odgovorna za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje putem web-trgovine, u roku od jamstvenog roka koji daje proizvođač robe Kupcu (u Zakonu definirane kao prijelaz rizika na Kupca), u skladu s pozitivnim zakonima Republike Hrvatske, posebno sa Zakonom o obveznim odnosima te za ostvarenje prava proizašlih iz postojanja materijalnog nedostatka proizvoda nije potreban jamstveni list.
Ukoliko se materijalni nedostatak pojavi u roku od godinu dana od predaje robe Kupcu, odnosno od prijenosa rizika na Kupca, smatra se da je nedostatak već postojao u vrijeme predaje robe osim ako DB Design (Prodavatelj) ne dokaže suprotno.
Ako se nedostatak pojavi nakon isteka roka od godinu dana od prijelaza rizika na Kupca, Kupac treba dokazati da je nedostatak postojao u vrijeme prijelaza rizika (odnosno predaje robe).
Nakon isteka roka od dvije godine, Prodavatelj DB Design i dalje je odgovoran za nedostatke koji su mu prilikom prijelaza rizika bili poznati.
U slučaju neispravnosti proizvoda za koji je izdano jamstvo, DB Design je dužna organizirati popravak proizvoda te snositi troškove istog u punom iznosu (troškovi prijevoza, dolazak servisera, popravak…), osim ako Kupac prethodno nije prekršio uvjete za ostvarivanje jamstva (npr. popravak kod neovlaštene osobe i slično).
Ako je za proizvod izdano jamstvo, Kupac može zatražiti zamjenu proizvoda u slučaju da Prodavatelj odnosno Proizvođač ne popravi stvar u razumnom roku. Zamjena proizvoda bez da ga se prethodno pokuša popraviti moguća je samo ako je tako definirano u uvjetima pojedinačnog jamstva za proizvod.
DB Design nema pravo naplatiti obavljenu uslugu i troškove dolaska za izvršeni popravak ili zamjenu proizvoda u jamstvenom roku, ako su ostvareni svi uvjeti za ostvarivanje prava Kupca na popravak ili zamjenu proizvoda. Drugim riječima, DB Design ima obvezu snositi troškove nastale u vezi popravka ili zamjene proizvoda u jamstvenom roku.
Naručeni proizvodi pakiraju se i slažu na način da se redovitim rukovanjem u dostavi ne oštete. Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, kupac ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri uručenju pošiljke. Iznimno, prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke može se podnijeti nakon uručenja pošiljke u roku od 2 dana, samo ako kupac priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nije nastalo nakon uručenja.
Potpisom potvrde o primitku pošiljke kupac potvrđuje da nema prigovora na dostavljene proizvode. Odbijanjem primitka neispravne pošiljke, dostavna služba će pošiljku vratiti DB Design U slučaju skrivenog nedostatka proizvoda, a što kupac može utvrditi tek uvidom u proizvod, omogućuje mu se jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjena proizvoda ili umanjenje cijene.
Prigovori se šalju e-mailom na: dbdesigntapetarija@gmail.com ili pismeno na adresu DB DESIGN, N. Š. Zrinskog 100, 33520 SLATINA
DB Design će pismeno potvrditi primitak prigovora i odgovoriti u najkraćem roku, a najkasnije u roku 15 dana od zaprimanja prigovora (sukladno Zakonu o zaštiti potrošača).
Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je dužan sam snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na povrat robe.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), DB Design ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
Pravo na jednostrani raskid ugovora:
Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na svoje računalo s ovog linka ili raskid izvršiti popunjavanjem online obrasca na stranici Jednostrani raskid ugovora.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku 14 dana od dana primitka narudžbe.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora:
• ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje – ukoliko je bila otvorena nakon dostave;
• ako je predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nepopravljivo pomiješana s drugim sadržajima;
• ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok upotrebe.
Kako bi ostvario pravo na jednostrani raskid ugovora, kupac je o tome dužan obavijestiti DB Design i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili e-mailom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i e-mail adresu.
DB Design će potvrditi primitak obavijesti o jednostranom raskidu.
Rok za jednostrani raskid ugovora od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu predana u posjed roba koja čini predmet ugovora ili osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik.
Ukoliko kupac jednostrano raskine ovaj ugovor, DB Design se obvezuje izvršiti povrat primljenog novca, bez odgode, a najkasnije u roku 14 dana od dana povrata robe ili nakon dostavljenog dokaza da je roba poslana.
Povrat novca vrši se uplatom na tekući račun kupca. Kupac je dužan robu poslati bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu.
Kupcu se uplaćeni iznos vraća u cijelosti, što znači da se vraćaju i plaćeni troškovi dostave robe. Primjerice, ukoliko je kupac platio iznos od 250 kn, od čega je 215 kn cijena proizvoda, a 35 kn trošak dostave, na račun kupca se uplaćuje cijeli iznos od 250 kn. Troškove povrata robe snosi kupac.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe i dužan je nadoknaditi mogući gubitak vrijednosti proizvoda ukoliko taj gubitak vrijednosti proizlazi iz nepravilnog postupanja s robom, a do kojeg se dolazi provjerom kvalitete, značajki i načina djelovanja robe.